sawni

hej

Publicerad 2015-09-03 15:21:06 i life as sawni,

jag har alltså fortfarande tappra små folk som går in här varje dag? jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det långa uppehållet, men det kanske är dags att ta sig tillbaka hit? liksom, jag slutade ju blogga när alla studentgrejer började, sen var det sommar, sommarjobb, livet, hade typ ingen bostad utan flyttade runt till alla jag kände i stockholmsområdet. bloggen var liksom inte min prio. 

MEN sist jag skrev, så bodde jag hemma hos min mamma, gick sista året i gymnasiet, arrangerade en fotoutställning och levde livet. NU! bor jag i västerås, av alla platser i världen. eller jag flyttar in i min lägenhet om två dagar, så jag bor hos ^nikita och oscar fram tills dess. jag ska alltså läsa statsvetenskap, eller jag borde göra det just nu, jag satt och pluggade men blev så uttråkad att jag ba shit måste blogga. wow.

MEN HÄR TÄNKTE JAG NU ATT JAG ska ge er lite bilder från sist vi hördes:
getaway rock festival

ingen sommar utan parkhäng

tog studenten!

var på bal

sen kommer det mer. bara inte nu. sen. peace
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela