sawni

work out + detox

Publicerad 2015-03-06 21:42:31 i life as sawni,


ok senaste tiden har jag spenderat på mitt gym. 

och i köket. kör ju en detox nu. så äter enbart ekologisk mat, varken gluten eller laktos och inget socker. det är rätt galet, men sjukt kul. idag åt jag kycklingtacos med salladsblad istället för bröd. (och enbart eko-grönsaker ofc!) 

idag har jag tränat med denna man. han dödade mina armar :-)))) men det är kul. tror dock mina klasskompisar får lida mer :-) för klagar på extrem träningsvärk typ 24/7, och försöker få med prick alla till gymmet. men dom är lata. 

peace out suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela