sawni

weekend

Publicerad 2015-03-09 21:37:25 i life as sawni, party,

cafe vinyl hade hipsterkväll och vi var självklart på plats. dödlig stämning dock, hipsters gillar att vara för svåra för sitt eget bästa. och vasaskolans elever är ju sjukt unika med alla deras tygpåsar och fjällrävenväskor. 

shawn dog dock snabbt och grät ut över svåra hipsters, så han försvann snabbt. 

alfonz och jenny, föredetta vasaelever, har dissat tygpåsarna och hade tyvärr ingen fjällrävenväska kvällen till ära. (vill inte att ni ska tro att jag har något emot fjällrävenväskor eller tygpåsar. brukar faktiskt ha min dator i en tygpåse när jag ska till skolan. och en fjällrävenväska har jag varit påväg att köpa, för dom är fina, men jag tycker det är humoristiskt att precis alla hade det denna kväll) 

jag var dimmig. in i dimman osv. nej men, åkte faktiskt hem redan vid 01.00 och sooov. <3

på söndagen så vaknade jag, gick upp och började laga frukost. då knackade han på min dörr med blommor och paket. för det var ju faktiskt internationella kvinnodagen. så sen spenderade vi dagen med att äta en gigantisk frukost, kramas i typ femton timmar, shoppa i valbo och sen lagade jag hamburgare och sweet potato fries åt honom.


//we were at a gig at cafe vinyl in sweden this saturday. it ruled and my bottle of wine was empty when i went home. i believe that is how you describe a great night. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela