sawni

in desperate need

Publicerad 2015-03-23 15:54:42 i life as sawni, sawni style,

asså har haft sönder min telefon - dvs inga bilder eller något. och jag är fett tråkig här. men ska bättra mig. har fått låna en iphone så ska bara låsa upp den och sådär. så kanske det blir bra till slut. MEN SKA TIGGA BILDER FRÅN DENIS (denis när du läser detta skicka bilder från helgen) SÅ ska ni få dom. för helgen ägde.

MEN, här har ni iallfall sådant som jag bara måste ha just nu.

underklädesset från calvin klein, den perfektaste gråa tröjan från urban outfitters och fulfina skor från jeffrey campbell. plz gud sänd dessa till mig och jag är lycklig forever.

PS. är sjuk atm. så då är jag i extra stort behov av presenter. och ska göra högskoleprovet på lördag och det är väl ett bra tillfälle att ge mig presenter efter?? TACK PÅ FÖRHAND /er kära vän sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela