sawni

high school musical

Publicerad 2015-03-12 19:40:30 i life as sawni,

hej asså sorry världen för att min blogg suger atm. men ja. livet fungerar så ibland. i tisdags hade jag, hanna, anna, lina, amanda och camilla supergirlynight och jag bjöd över alla hem till mig, bjöd på tomatsoppa och sedan hade vi high school musical-marathon hela natten. typ precis det jag behövde. 

intryckta i mitt tvrum med madrasser över hela golvet. shawn kom också förbi ett tag. det var najz.

OCH IDAG så var jag hos min favoritfrisör! HEJA. 

Annars så tränar jag bara. och äter. och tränar. och tränar lite till. det är rätt nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela