sawni

radio och sånt där

Publicerad 2015-04-28 20:06:00 i life as sawni, sawni i media, sawni style,

ok alltså sorry 4 bad update osv. men har rätt fullt upp. har typ femtio uppsatser att skriva, en utställning att arra, ett helt land att rädda. 

OCH!!! uppsatserna går det väl sådär med, men i uppdraget om att rädda Nepal så går det framåt och idag besökte jag Sveriges Radio för att snacka lite om vår fotoutställning, Föreningen för gatubarn i Nepal och jordbävningen. 

jag och charmiga programledare, tror de tränat på att göra samma pose??? 

obligatorisk hej-jag-är-på-SR-snapchat. (ja jag har ett fett fint hello kitty plåster hanna gav mig efter att jag skar sönder fingret på naturkunskapen)

hann även smygfota lite under sändning

och såg ut prick såhär! denna bild är dock från förra veckan. men jag har liksom inte orkat tvätta på för lång tid så idag återvann jag denna outfit. eller hade en annan skinnjacka idag, men den är nästan identisk. men den har svarta kedjor och är lite kortare. inte för att ni bryr er men ja.


och. sist men inte minst. min radiodebut. går att lyssna på här. var lagomt nervös. men det var kul. men va schyssta, det heter debut av en anledning. (det ska vara typ rätt tidpunkt inställt, så jag börjar snacka efter ett par sekunder ba)

//was a guest at the "swedens radio" today and talked about the situation in Nepal, because im trying to save the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela