sawni

FOTOUTSTÄLLNING - för gatubarnen i nepal

Publicerad 2015-04-07 20:52:21 i life as sawni,

HEJ!!!! sorry för att jag är lite frånvarande osv. men alltså jag tar aldrig någonsin bilder längre. jag är dålig i know. borde skaffa mig ett jobb och köpa en kamera. skulle vara kul. vill ha en såndär liten söt typ g16 med wifi. all teknik som är mattsvart är bra, och allt med som det står wifi på drar jag mig automatiskt till. så ja det skulle äga.

IALLAFALL. vet ej hur jag ramlade in på det där men det var inte det jag skulle prata om just nu. men ja!!!! SENASTE TIDEN har jag haft fett mycket pågång. jag har pluggat, varit i märsta/uppsala/gävle/sthlm. firat påsk med mina favoritmänniskor (dvs mina föräldrar+min finaste pojkvän+våran pawel+shawnini+emma&evelina+en ensam kompis till pappa) SEN!!!! HAR JAG BÖRJAT ARRANGERA EN UTSTÄLLNING. BAMBAMBAM.

TADAAAAAAAA, NI KOMMER ALLTSÅ HA CHANSEN ATT SE KONST OCH FIKA BILLIGT!!! FÖR EN GOD SAK. SÅ ALLTSÅ, DU ÄTER BULLAR FÖR EN GOD SAK. komsi kompisar. det kommer bli bra. 

//to my swedish readers, or anyone who is in sweden may 7th are welcome to a photoexcibit in Gävle. 18.00 at Sjömanskyrkan. FREE ENTRANCE but pay if you want, everything will go to charity. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela