sawni

ett tag

Publicerad 2015-04-15 00:48:27 i life as sawni,

hej. jag vet att jag suger på tr uppdatera er om mitt intressanta liv. men jag har varit ledig, haft kul och hängt med denis forever. 

här har ni några bilder jag glömt att visa
hängt lite med pabbo

ätit middagar på pickwicks med min babe

juste. fett old, men jag skrev högskoleprov en hel dag och mannen i mitt liv gav mig dessa som du-har-skrivit-prov-hela-dagenpresent. jag dog å han äger. 

och våra affischer blev klara!! 

❤️

// sorry for bad update and so, but here is some pictures i havent showed you guys. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela