sawni

almost like christmas.

Publicerad 2013-10-21 20:01:00 i life as sawni, sawni style,

förra veckan tröstshoppade jag alldeles för mycket på internet. vilket resulterade i detta:
nya fina leggins, min halloweenklänning, (som var WAY TO BIG tyvärr, men det går nog att lösa, det hade fått plats med två stycken sannor i den.) MEN ÄVEN, mina nya kärlekar: 

 
ett par dr marten jadon. röda, liten platå. åh jag är så kär. dom ser så fina å glansiga ut jämfört med mina gamla bebisar. men det är okej. mina docs har en speciell plats i mitt hjärta. jag fick dom av min mor och mormor i julklapp förra året, men jag har varit seg och inte hittat de perfekta skorna förrän nu. men åh jag gillar dom så så mycket. skulle man kunna gifta sig med ett par skor så skulle jag bli mrs martens. Sanna Martens, låter inte det bra? okej nu ska jag sluta. jag har fan blivit tragisk. #crazyshoelady



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

sawni

SANNA - 20 år, beroende av coca cola light, gråa tröjor och flygbiljetter. Samlar på vinylskivor och tygmärken. Älskar friterad mat och NYC. Gillar fula hundar och svarta katter.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela